fbpx

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

יכול להיות שישמע לך שצריך קוסם ומי שיציע לך הצעה כזו צריך להיות קוסם אבל אין םה שום קסם. שום.
אפשר לדעת בדיוק,אבל בדיוק,מי הם הלקוחות שמייצרים לך הכנסות רווחים והנאה בעסק ומי הלקוחות שמייצרים לך הוצאות עבודה כשלונות וכאב ראש .
ולא רק שאפשר לדעת מי הם גם אפשר לדעת בדיוק מי מעט הלקוחות ומהם מעט המוצרים שמייצרים את רוב ההוצאות והעבודה בעסק שלך ועלולים לפגוע בו מאוד.
אנחנו יודעים שמעט המאמצים מייצרים את רוב התוצאות בעסק וגם בחיים
ואנחנו יודעים שרוב המאמצים מייצרים מינימום תוצאות
כלומר,ככלל אצבע, 20% מהמוצרים/שירותים/לקוחות/עובדים/אנשי מכירות … מייצרים 80% מהמכירות ומהרווחים בעסק שלך.
הכרת כבר את חוק פארטו? זה בדיוק זה .
20/80. 20 אחוז מייצר 80 אחוז
80 אחוז מייצרי 20 אחוז

לא תמיד זה יצצא 20/80 ואולי כמעט אף עם. אבל תמיד תמיד תמיד מעט מייצר הרבה . זה חוק.

בשביל לזהות את ה20% שמייצרים 80% בעסק שלך יש כמה דרכים
העיקרית והפשוטה מביניהם (כן היא פשוטה מאוד גם לך) היא ניתוח המספרים בעסק של המכירות או השיווק או העובדים או כל תחום בעסק ולזהות מייד מתוך המספרים את המיעוט שמייצר את הרוב .

הנה מספר דוגמאות שגילינו מייד אחרי ניתוח מסרים של מספר עסקים

חנות בגדים :17 אחוז מהמוצרים שלך ו 15 אחוז מהלקוחות שלך מייצרים
עסק למוצרי תעשייה בחקלאות :5 % מייצרם 70 אחוז
עסק לייעוץ והדרכות: 6=76
עסק להכשאת בעלי עסקים=
עסק לתזונה נכונה=
עסק להכוון תעסוקתי=
עסק של ….. =

להוסיף עסקים שנתחנו .

מה עושים עם זה?

1מזהים את הלקוחות הכי טובים ומנסים לייס עוד בדיוק כאלה
2 מזהים לקוחות ומוצרים פחות טובים ומפסיקים למכור אותם או שגדילים את כמות הלקוחות הטובים עד שאין זמן ללקוחות םחות טובים
3מזהים מוצרים רווחיים ומביאים/מייצרים עוד מוצרים בקטגריה הזו שיכלים להיות אפילו מוצר נוסף שהקוח קונה
וכו

 

עכשיו שאנחנו יודעים מי הלקוחות הכי טובים שלנו ומה הם המוצרים והשירותים הטובים שביותר שלנו שלקוחות משלמים עיהם הכי הרבה כסף והכי הרבה פעמים נוכל להוריד מחירים בהרבה מוצרים אחרים שממילא מיירים רק “רעש” והוצאות למחירי עלות ובכ לגרום ליותר לקוחות להכנס לעסק ולקנות את המוצרים העקריים הרווחים .

Group of paper planes in one direction and with one individual pointing in the different way. Business concept for innovative solution.

בלה בלה בלה בלה בלה

post-12112
גלילה למעלה