fbpx
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

ו כנראה אחת השאלות החשובות ביותר.
“איך הלקוח שלי רואה וחווה את העסק שלי מהעיניים שלו? ”
רק מתוך התשובה לשאלה הזו יהיה לך קל יותר להתאים מוצרים שירותים ןמחירים למשל ללקחוחות שלך ולעזור להם לקבל החלטה כן לקנות ממך או לעשות איתך עסקים .

להסתכל מעיני הלקוחות זו חובה של כל עסק למרות שרוב העסקים בעולם מסתבר פשוט שוכחים.
)% אחוז מהעסקים בערך נסגרים תוך כחמש שנים. יכולות להיות לכך המון סבות בל כנראה שהסיבה שתחזור עלעצמה בכל עסק ועסק היא שלא שמים את הלקוח במרכז ואת העסק בצד,כשחשוב לבעל העסק  יותר מהלקוחות מאשר מהעסק התוצאה תהיה שהעסק יעשה פעוות מדוייקות יותר עבור הלקו ימכור לו מוצרים ושירותים דוייקים יותר וללקוח יהיה קל יותר לקנות והעסק שלך יגדל. בטוח. רק כי הבנת מה הלקוחותשלך באמת רוצים .

זה אותו דבר במודעות םרסום של העסק

השאלה היחידה שהמודע שלך חייבת לענות עליה בשביל לעבוד עבורל ולייצר מקסימום פניות ומכירות היא
“מה יוצא להם מזה?
What’s in it for them?
ללקוחות
כמעט בכל מודעה שיוצא לנו לעבור עליה חזרנו לשאלה אחת משמעותית:
מה הערך שיצא ללקוח
מהמוצר/השירות?
אחד המונחים המוכרים –
First position/ Second position
עמדה ראשונה : מעיני האדם עצמו
עמדה שניה  כמי שמביט על עצמו בסיטוציה מבחוץ, “מעיני הלקוח”.
מהו אחד המוצרים או שירות שפרסמתם בעבר והפרסום לא הניב תצאות טובות,מכירות.
עם המוצר או השירות הספציפי נענה על השאלה הבאה:
“האם המודעה מציגה ללקוח בבירור מה תהיה הצואה שלו המוצר שלך? מה תהיה התועלת עבורו? או הכי פשוט … “מה יצא לימזה?”

silhouette of super business woman look somewhere on the mountain

לאותו לקוח, לאותה לקוחה חייב להיות ברור מייד למה המוצר שלך זה משהו שהם חייבים לקנות ועכשיו.
האם המשפט הראשון במודעה הוא “אנחנו הטובים בשוק” (או כל הגדרה דומה אחרת), או “כבר הרבה זמן
רצית מוצר שישנה לך את שיגרת הבוקר”
תתחילו בהם. בלקוחות העתידיים.
תציירו להם את העתיד הורוד שלהם – כשהם רכשו את המוצר/השירות שאתם מציעים.
ככל שה”ציור” יהיה יותר מפורט, יהיה ללקוחות המדויקים קל להימשך אליכם. ממש כמו במגנט…
ואם אפשר להדגים את זה בוידאו / תמונה / סיפור… עוד יותר טוב”.
אל תחמיאו לעצמכם. זה הסיפור שלהם
אם אנחנו מתחילים בלדבר על עצמנו תוך רגע זה כבר לא מעניין והלקוח/ה עבר/ה הלאה. אם אנחנו רוצים
ליצור עניין – צריך להתחיל בהם. בלקוחות. הם לב הסיפור.
גם אם אתם מספרים סיפור של לקוח בעבר, או סיפור של איך ייראו חיי הלקוח בעתיד, תמקדו את הסיפור
באדם הבודד, בתיאור האירועים מזווית מבטו. לא מתיאור העסק/המותג שלך וכמה הוא נהדר.

post-12453
גלילה למעלה